7/7

Hejsan alla bloggläsare. Nu ska jag berätta lite om dagen för er så läs här under.
Jag och Linnea sov ju i tältet så när vi vaknade kollade vi klart på en film och åt frukost. Efter frukosten gjorde vi iordning oss och sen tog vi bussen till Västra strandvägen. Därifrån gick vi till Krokodilbadet för att bada. Vi badade från berget och det e ju nice däääär ;) Vi hoppade lite från berget också Linnea vågade hoppa fån lite högre höjd en mig. Asså vet inte varför jag e rädd för att hoppa från berg ner i vattnet och så när det inte änns e speciellt högt? I Frittfall är jag ju inte lika rädd ;) Asså det är så, kanske för att man har en säkerhets bygel på Frittfall och så?
Vi stannade inte vid vattnet så länge utan sedan åkte vi hem till var och en för att hämta pengar. Sen drog vi till HandenC och åt lunch på Donken. Yummie! Efter det drog vi hem till Linnea och hämtade hennes syskon Alice och Rasmus från dagis. Haha det här var lite kul asså:
Rasmus - Vad heter du?
Jag - Angelica.
Rasmus - Jaha jag lnde inte igen dig knäppa Rasmus.
Jag - Hahaha!
Skitsöt :) Hoppas ni fattade?
Sen hämtade mamma upp mig vid BrandbergensC och sen åkte vi till tandläkaren. Vi pratade om min tandställning. Asså jag ska få det i slutet av Augusti :/ Inte så kul men det blir fint efter. Kom fram till att jag ska ha både under och över och att den ska sitta i ett och ett halvft år (jobbigt!!!)
Efter tandläkaren gick jag och mamma runt i HandenC en stund och jag köpte lite grejor visar i nästa inlägg!
Nu e jag hemma och ska äta middag snart. Jag och Julia kanske ska gå och plocka körsbär sen.
Hoppas ni orkar läsa allt! Uppdaterar mer strax!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback