Sorry!

Förlåt för det dåliga bloggandet! Internet har fuckat och igår var det åska och blixtar så strömmen stängdes av.
Det var skitläskigt igår asså. Det blixtrade typ hela tiden och sen när den var precis över oss gick strömmen så jag hittade inte ut ur badrunmmet.
Nu har iallafall pappa fixat så att jag kan gå in på datan :)
De senaste dagarna har vi studsatt på studsmattan, badat, chillat vid tv:n,åkt och kollat lite.

En dag när det var dåligt väder åkte vi till några loppisar och en outlet. Det enda vi köpte var en hårmasage grej i en liten affär ;) Dem där loppisarna var jätte dåliga, ytp gammalt skräp? ;)

Igår var vi vid en outlet där jag och Julia köpte en jacka som vi ska dela på, fast den är mest hennes :) Sen köpte Julia en Rolling stones t-shirt. Sen åkte vi till Kryssmynta gården där mamma och pappa köpte lite kryddor och jag ,Julia och Linnea köote godis:) Sen åkte vi in till Visby där medeltidsveckan var igång. Under medeltidsveckan går folk typ utklädda som dem gick på medeltiden och dem hade marknader där de sålda handgjorda gammeldagsa gerjer :)
Vi gick omkring där i några timmar åt Donken till lunch och kollade i vanliga affärer och så.
Jag köpte ett par GOTLAND mjukisbyxor och ett halsband. Bilder kommer när jag kommer hem.
BTW. Det är fett mysigtt här vi var hops kossorna för en stund sen och typ i förrigår och då klappade vi dem och sen blev dem rädda, HAHA! ;)
Jag har tagit ganska många bilder och filmat lite men jag har glömt sladden så ni får bilderna när jag kommer hem :)
Google bild.

Kommentarer
Sanna säger:

Vad härligt ni har det! Och bättre väder än här verkar det som... det regnar och är mulet och kallt, uuuhhh!

Hälsa de andra, kram!

2011-08-11 | 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback