Nu har alla gäster lämnat huset.

Jag det blev lite sent oh så men nu har iallafall släkten gått hem :)
Vi fikade ju eftersom jag fyller år imorgon!
Jag fick en choklad ask av Farfar + 200 kr. Ljuslyktor (söööta) + 200 kr i pressentkkort på Gina av Sanna och Elena (mina fastrar). Ett svart grafittinagellack av mn söta kusinsbarn Jack. En tjocktröja från Lena,Janne,Linda,Rikard (Lena är min moster, janne är Lenas man, Linda är min kusin oh Rikard är Lindas man). Oj haha lite lång förklaring ;)
Imorgon fyller jag ju år så då kommer jag få ännu mer pressenter av familjen :) Kan försöka lägga in bilder på dem med :)
Kan slänga in några bilder från mobilen på pressenterna jag fick idag :). (Glömde ta kort på tårtan mm.)
Ljusstakar och grafitti nagellack :)
Godis , pengar och pressentkort :)
Tröja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback