Första dagen i 9:an

Ja idag var det första dagen i nian för mig. Shit vad tiden har gått fort, sista året i högskolan.
Det ända vi gjorde idag var att komma dit vid 10:00. Sen fick vi lite info (skolan har fått lite förändringar). Vi fick våra nya sheman som jag inte är så nöjd med. Vi börjar runt åtta varje dag förutom på måndagar då vi börjar halv 10. Det som är nice är att vi slutar med idrott två dagar i veckan, då kan man åka hem med idrottskläder och byta om hemma ;)
Sen fick vi några papper och så.
När vi slutade drog jag och Emelie till min farfar och hemtade hem Tindra som han passat :) Sen var vi hemma en stund och åt (jag har fortfarande ont i tänderna från tanställningen, så får äta typ soppa och så ) innan vi cyklade till en studsmatta och hoppade lite :)
Den här veckan går vi inte enligt schema men på måndag börjar allvaret.
Nu chillar jag framför datan så snart kommer ett till inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback