Sunday 6/1-13

Hej på er fina bloggläsare! Vill börja med att säga att jag har älskat att blogga de senaste dagarna och hoppas att det håller i sig nu när skolan börjar igen. Men om jag ska fortsätta blogga så ofta som jag gjort på sistånde så måste ni ge mig något tilllbaka! En kommentar eller så :)
Ni borde veta i det här laget att jag älskar kommentarer så kör på! 
 
Idag är det söndag och sista dagen på lovet :( Får typ panik, orkar inte med skolan och första veckan har jag redan 2 stora grejer att göra...
Har inte gjort så mycket idag. Mest legat hemma och haft ont i magen och spelat på mobilen. 
Runt fem åkte jag iväg med pappa till Bauhuse för att köpa lite saker till ett databord han ska bygga. Mamma och pappa har köpt en ny dator och vi ska ha den i klädkammaren då vi ska bygga ut badrummet och då kommer kontoret ingå i badrummet. Hehe lite lång och oinressant menning där← 
Åt Tacos till middag och duschade sen. Nu ska jag smörja in mig med bodylotion och kastanjevatten men först måla matta lila naglar ;) 
 
Tumblr_mfx5n2eeyl1qb4z8bo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback