Min helg!

Först vill jag säga förlåt för den dåliga uppdateringen man har helt enkelt inte haft tid med bloggen. 
Nu tänkte jag iallafall slänga in några inlägg innan jag sätter mig och pluggar, har prov imorgon...
Eftersom jag inte har bloggat om helgen så gör jag det nu :)
 
Fredags: Gick i skolan till kvart över fyra och åkte sedan hem och slappade ett tag. Åt middag och planerade lite med Jennifer, Jessika och Emelie. Tyvärr var det bara Jennifer som kunde hitta på något så hon kom hem hit runt 21:30 :) Vi köpte godis och läsk och kollade på filmen LOL. Den var faktiskt bättre än vad jag trodde! Jennifer drog hem vid 02.
 
Lördags: I lördags tog jag en sovmorgon och gick mest runt och latade mig på dagen. Började fixa mig runt 16 då vi skulle till Zackary & Andreas, barndomsvänner. Jag hängde typ mest med the kid Kendra hehe. Vi åt jätte smaskig mat, lamm och potatisgratäng + efterrätt :) Åkte väll hem nån gång runt tolv skulle jag tro.
 
Söndags: Var och hälsade på en gammal kompis med Emelie. Vi har inte träffats sen 5:an så det var lite stelt i början men sen blev det kuligt! Vi bakade vaniljbullar och spelade biljard och snacka såklart :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback