2013

Hej på er fina läsare! Idag är det den 1/1 - 13, känns helt sjukt att året gick så fort.
Igår var det ju nyårsafton (kommer bilder senare) och jag sov över hos Linnea. Vi gick och la oss typ 06:00 så idag var vi rätt sega..
 
Efter en seg morgon bestämde vi oss för att åka och köpa B&J's och chilla framför en film. Vi såg nån Komedi som jag inte kommer ihåg vad den hette :) Jätte rolig iallafall!
Sen efter filmen åt Linnea middag och sen gjorde vi lite masage och så innan jag tog bussen hem tunt nio.
 
När jsg kom hem åt jag middag, heta räkor med stekt ris :) Satt mig sen med min Ben&Jerry och kollade på Pll tills nu.
 
Har inte hunnit så gör det nu, GOTT NYTT ÅR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback