Sleepover

Hej på er alla! Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte kunnat bloggat då jag har haft fullt upp!
 
I fredags gick jag i skolan som vanligt (rätt rolig dag,förutom på slutet). Slutade 16 och åkte sedan direkt till HaningeC där jag mötte upp Linnea :) 
Vi gick runt och kollade i affärer ett tag och jag köpte ett armband som jag visar imorgon. Vi tänkte äta också men klockan var typ 18 så det känndes lite onödigt. Men det slutade med att vi tog varsin cheesburgare, nått litet liksom. Köpte med oss godis också.
Sen tog vi bussen hem till Linnea och hon packade snabbt sina grejer sen åkte vi till mig. Hon skulle nämnligen sova här.
Vi åt typ middag direkt, hemmalagad pizza GOTT! :)
Efter maten kom Julia in asså min syster så satt vi alla 3 och pratade om lite gerjer i typ 2 timmar. Älskar att ha sånna samtal haha!
Vi filmade lite videos också.
Senare mot natten kollade jag och Linnea på en film som handlar om tsunamin. The impossible, det var sorlig och spännande bra faktiskt! 
Till filmen åt vi vårt godis och chips mm. 
Efter fixade vi Linneas säng och sen gjorde vi typ inget mer :) Vi gick och ta oss typ tre tror jag.
 
Idag vaknade vi runtt 11 men låg kvar i sängarna tills 12:30? Åt frukost och gör allt man brukar göra på morgonen. Vi segade länge, spelade in fler videos och sen fixade vi oss för en photoshoot :) Bilderna kommer upp imorgon/idag. 
Blev inte så bra bilder men några går nog att lägga ut ;) 
Var så kallt ute så vi gick in och åt lunch. Pizzan som blev över från kvällen innan. 
Vi var skitduktiga och pluggade i två timmar också. Fast innan det gjorde vi massage.
 
Mot kvällen fråga mamma om Linnea skulle äta här så why not? :) Jag han måla Linneas naglar innan middagen, gjorde dem lila med blommor typ .
Sen åt vi Pommes, kött och bea favvo maten! 
Pappa skulle tydligen hem till Linneas föräldrar då mamma var med några gamala arbetskomisar så vi hänkade på daddi ner till Linnea där alla kollade på mellodifestivalen. Fyfan vad sämsta låter men man vet ju aldrig, kanske blir bra när man hört dem några gåner :) 
Jag och pappa gick hem vid typ 23:30 kanske.
Nu jag kolla på lite serier PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback