Dagen

Idag eller a igår eftersom klockan är över 00:00 gick jag i skolan som vanligt. Började 8:30 med matte och sen var det dags för idrotts-redovisning. Hehe min grupp hoppade hopprep i ett pogram och så. Failade några gånger men det var kul :)
Sen hade vi lunch sen kemi. Efter Kemin hade vi coatchtid i typ 10 min sen låång rast. På rasten frog jag pch några tjejer upp till ica och köpte muffins och munkar. Sen satte vi oss i skolan och fikade mys! 
Köpte 3 grejer medans de andra delade på 3 hehe. 
 
Hade en väldigt sen dag idag..slutade 17:05 !! Hemskt. 
Men sista lektionen var faktiskt rolig hehe. Det var labb och vi skulle få en syra neutral genom att droppa i en bas. Jag jobbade men Ewelina och vi var såå duktiga haha not! Vi hade nån platta som var magnetiskt och därpåstod en bägare med vätskan i. I vätskan fanns en magnet som snurrade. (blir cp när jag berättar men aa). Vi ville höja hastigheten på plattan så vi vred på temp ratten. Efter ett tag började det lukta brännt haha så var det temperatur vi hade satt på. Fyfan vad vi garva!
 
Det här blev väldigt tråkigt och svårt att förstå men skit samma :) 
Kom hem 18:00 och åt pannkakor. Sen slappa jag id tv:n rästen av kvällen! 
 
Nu väntar sängen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback