Mycket att göra

Sorry för dålig uppdatering men har fullt upp med skolan igen.. :( Asså måste verkligen plugga nu men det går inte! Emelie fråga om jag ville sola med henne men sa nej eftersom jag måste plugga :/ Så jag blir fett arg på mig själv om jag inte gör det nu!!!
kan ju sola nån annan dag :S Som jag alltid säger..
-
Jaja men So:n är skitsvår!! Haha ni ba ähhh?
Ska väll läsa lite i Kemi boken istället då?
-
Saker som MÅSTE göras:
Tis: Skulle haft matte prov men ska till tandläkarn.
Ons: So diskution (prov), Kemi prov.
Tor: Matte nationella (måste plugga lite volym mm)
Fre: Lämna in min teckning på bilden (om jag hinner NOT)
+ Hemkunskaps uppgift!
FML!
-
Och så har jag fått tidslinjen på fb NO ME GUSTA!
Ta mig tillbaka till Gotland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback