Sommarlov!!!

Är så jävla glad att jag fick sommarlov igår :) Inga tider bara slappa åhh... :D
Igår var det först lite uppträdanden/tal i aulan sen gick varje klass upp på senen och tog imot sina betyg.
Sen i klassrummet läste våra älskade mentorer upp lite rimm som det hittat på för varje person :) Skit kul hehe ;)
-
Var så sjukt konstigt igår för folk började gråta, jag också ;) Asså skit konstig känsla. Har gått med vissa sen förskolan och vissa sen sexan. Igår gick vi ur grundsklan (9:an) ;) Grät samtidigt som jag garva. Varje gång man skulle krama någon så ba nej nu kommer tårarna igen haha. Det gick inte!
-
Efter avslutningen åkte jag,Emelie,Jennifer och Jessika till Nancys och åt lunch, tog kulglass sen också :)
Sen gick vi till IcaMaxi och köpte mat till festen som Jennifer och Jessika ska ha ikväll för alla oss tejer i gamla klassen ROLIGT!♥
-
Ska till Handen nu med Emelie en snabbis sen fia mig tills ikväl PUSS!
-
sorry för dåliga bilder var dåligt ljus ;)
Venus
Hahaha!
Älskar er!

Kommentarer
Madde säger:

Kan inte du visa hur du fixar ditt hår så där fint lockigt? Hur gör du och vad använder du för livslång?!:)

Det är jättefint!

2012-06-16 | 08:20:17
Anonym säger:

Locktång ** dumma autocorrect xD

2012-06-16 | 08:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback