Vendelsö gård

Tja. Kom hem för ett tag sen och har ätit sen lunch. Jag har varit och badat idag med Linnea vid Vendelsö gårdsbad :)
 
Hon sov här inatt hehe 2 nätter i rad med Linnea ;) SÅ vi vaknade och gick upp vid 11. Fixade oss snabbt och drog till badet.
När vi kom dit var det inte så mycket sol eftersom molnen alltid ska komma när vi ska bada! Men lite sol och värme fick man :)
Vi badade en gång sen låg vi på en filt och käkade vattenmelon mm :)
 
Var väldigt irriterande när vi skulle hem! Vi missade bussen med 1 min, nästa skulle komma om en halvtimme...Så vi gick till Sågen (en rätt lång väg) och väntade ca 11 min på bussen där. Sen när min buss äntligen kommer så står det 807 (branbergens centrum) Inte hela vägen hem alltså! ... Åh fick byta buss och missade den precis. Det slutade med att jag tog samma buss som jag hade tagit om jag väntade på den nere vid badet... 
men men kom ju iallafall hem tillslut ;) 
 
Men nu är jag i mitt rum och äter lite godis :) 
 
Hade tänkt att göra massa inlägg igår men blogg.se funkade inte -.-
 
Google.com (stranden vi var på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback