The Sims 3

Tja bloggen och alla läsare! 
Jag har ju typ bara varit hemma under de senaste veckorna men ändå har uppdateringen varit ganska dålig :/ Är ledsen över det men ni kanske fattar att jag inte har någon insperation då jag inte gjort så mycket. Ingen blogglust heller för den delen! 
Men vi får hoppas att nästa vecka blir bättre och då kommer jag hitta på mer att göra också :) 
Idag kom Linnea (lillen) hem och hon ska vara hundvakt på måndag då jag och mamma förmodligen ska på kryssning. :) Ska tvinga henne boka idag HAHA! ;)
VÄLKOMMEN HEM LINNEA! JAG HAR SAKNAT DIG SÅ OTROLIGT MYCKET! <3
Får väll se om vi hittar på något imorgon? ;)
 
Var nyss ute i landet och drog upp några potatisar (eller pappa fick ta över för myggorna kom). 
Väntar på mat GRILLAT! var as länge sen känns det som regn regn regn ni vet.. Men nu är det sol! :)
 
Ska spela Sims 3 nu, håller på att bygga värsta huset. 3 våningar as stort värsta lyxet (kommer kanske bilder senare)
 
Men nu måste jag spela PUSS!
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

<3

2012-07-22 | 10:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback