IKEA

Tja bloggen! Idag väcktes jag vid halv 10 av att mamma undrade om jag ville med till Ikea och jag älskar Ikea så det var ju självklart! 
Vi gick där i några timmar jag mamma o pappa (min syrra är på Åland med en kompis). Asså vi köpte ingen stor grej eller ett skoskåp och smågrejer ;) 
Jag köpte smågrejer till mitt smink asså typ att ha sminket i och så :) Men ni får se det i videon som kommer där jag visar mitt smink ;) Ska bara vänta på ELF paketet först.
 
Sen på vägen hem stannade vi på McDonalds och åt lunch. OMG vad pinsamt! Jag sa till m o p att jag ville ha en ballong men var inte direkt seriös (eller jo lite hehe) men jag ville ju inte ta någon själv ;) Det var liksom driv.
Sen när vi e klara skulle mamma slänga slräpet så jag o pappa gick i förväg. Då tar han en ballong till mig och säger här då HAHA asså det satt några killar utanför -.- Sen kommer mamma en bit efter och har också en ballong!! Asså PINSAMT NÄR BÅDA GER MIG BALLONGER OCH ALLA SER! HAHA ;) 
 
Men men nu siter jag i mitt rum med mina ballonger ;) 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback