Dop & Dansuppvisning

Hej på er! Idag har jag haft en fullproppad dag med både dop och dansuppvisning. '
 
Först måste jag börja med att berätta att min kompis Jessika har fått en sån för unigefär en månad sen. Jag vat att hon är ung men jag vet att hon är väldigt stark och jag lovar att hon kommer bli en bra mamma.
Lillkillen döptes idag till Filip och han är seriöst världens SÖTASTE! 
 
Vid 9 gick jag upp och började fixa mig för dopet. Har tyvärr ingen bild på min outfit men jag kan lägga ut fler bilder på mig,Filip, maten och allt sen när Jennifer lägger ut dem. 
Åkte till kyrkan runt 11:30 där vi möttes upp av Jessika och släkt mm. Först var det själva dopet inne i kyrkan, SÅ FINT! 
Sen efter det blev det smörgåstårta och läsk :) Filip hade på sig jätte söta kläder (skjorta, hängselbyxor) Bild nedan↓
Var dock tvungen att gå tidigare så jag hann inte de när de öppnade pressenterna och han inte fika heller :/ 
Men det var kul så länge det varande ;)
 
Pappa hämtade mig och vi åkte hem så jag kunde byta om och sen direkt till dansen. 
Min grupp fixade oss och gjorde inbakadeflätor + rött läppstift och lite så hoho. 
Sen var det dags för själva uppvisningen. Familjen satt i publiken så det var ju kul! När det var slut tog vi lite foton och sen splittrades alla. Lite tråkigt att det var det sista med alla tjejerna men vi får hoppas att vi hamnar i samma grupp nästa termin :) 
Köpte godis i tyresö centrum innan vi åkte hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback