Tälta igen!

Hej alla bloggläsare!
Ikväll ska jag och Linnea tälta :) Vi har mitt och Emelies tält. Jag lovade ju förut att jag skulle lägga in en bildbomb från när jag var liten. Det blir tyvär ingen eftersom bilderna ligger på min data som är hemma. Men imorgon kommer de in. Kläd colaget kommer kanske. Får se om jag kan låna datan något mer måste ju ändå leva livet! Men något mer inlägg kommer nog iallafall så kolla in igen :)

Inuti tältet ser det typ ut som förra gången. Det ser ni om ni bläddrar ner lite.
Nu ska jag och Linnea gosa lite med hennes kanin Dumle och sen ska vi gå ut i tältet och moffa med godis och chips.

Imorgon blir det bättre uppdatering när jag och Linnea ska vara hemma hos mig och passa Tindra hela dagen. Eller jag tror det! Men uppdateringen blir iallafall bra!


Linneas kanin Dumle :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback