Sämsta dagen ever!

Fan vad piss jag är nu asså. Först skulle jag åkt till Grönan med Jessika men det gick inte. Sen skulle jag åkt med Linnea när hon skulle bada med sin häst och då skulle jag bada. Men det gick inte heller för vi skulle typ komma hem för sent eller hennes kompis bor långt bort. Sen sklle jag bara hänga med till Linneas stall men då kom jag på att itt busskort är hemma hos Linnea och asså Linnea var inte hemma tan i Handen. Så då kunde jag inte följa med igen!!!
+ att alla mina kompisar typ e bortresta!
Fan säger jag bara!!!!!
Jaja på torsdag blir det iallafall Grönan och jag ska vara med Linnea när hon kommer hem från stallet lite senare idag :).
68608_172146722807013_100000350605452_435038_1240389_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback