Home sweet home.

Har kommit hem från faster nu. Idag har jag varit med Linnea och badat med Tindra. Eller vi skulle badat men sen när Tindra hade doppat sig började hon att frysa jätte mycket så vi gick hem. Sen när vi kom hem till Linnea som bor ganska nära Ramsjön så fick Tindra hälsa på Linneas kanin Dumle och det gick bra :)
Sen skulle vi ta bussen hem till mig och Linnea skulle ha med sig sin cykel för att hinna hem till maten senare. Vi stod och vänta på att bussen skulle komma i 20 min sen när den kommer får vi inte ha med cykeln för att den kan smuttsa ner -.- Så Linnea var tvungen att gå hem för det var ingen idee att vara hos mig innan hon skulle äta. Så jag väntade på bussen i tio min till. När jag kom hem sklle vi äta middag. Köpe Pizza :) Gott!
Sen rund 8 åkte jag till Sanna min ena faster och var där tills nu. Vi kollade runt lite på lyxhus haha! Sen drack vi smothi som var supergod! :)
Nu är jag i allafall hemma och ska ta lite chips. Kommer inga bilder från dagen i detta inlägg. Kanske imorgon? Men det kommer fler inlägg snart :)


Haha Tindra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback