Hiss/Diss

♥Nagelfixning - Jag har verkligen gått in för det asså jag älskar att testa olika designer på naglarna! :)
♥Mat - Asså ni vet inte hur mycket jag älskar mat. Asså hahaha men utan mat skulle vi ju inte leva så?
♥Att jag fyller år snart - Eller den 5 augusti. ;)
♥Att vi drar till Gotland den  augusti - Ja som sagt åker jag, familjen och Linnea S till Gotland i sommar. Det är typ den ända resan för mig i sommar.
♥SOLEN!!!!!
♦Det dåliga vädret som har varit och kommer fortsätta. :(
♦När jag är uttråkad - Asså det värsta som finns är när ingen kan göra något och man sitter framför datan typ hela dagen.
♦Att OnePice är ganska dyra - Jag vill ha en men vet inte om de är värt priset?
♦Att jag typ börjar längta efter julen - Kommer ångra mig!
♦Att alla typ e bortresta - Boring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback