Hemma från Muskö.

Nu är jag hemma var ju på Muskö hos min moster där hon och hennes man har en stuga. Är ine där så ofta har typ bara varit där en gång 2009 och nu ;) Inte ofta alls :) Vi satt och snacka runt fikabordet, gick runt lite i området och lät Tindra springa omkring på tomten. Min kusin (min mosters dotter) och hennes man och son skulle komma ut och bo i stugan i 2 veckor men dem hann inte komma innan vi åkte. Lite synd faktiskt för träffar inte dem så ofta heller :/ Asså Jack min kusins barn är typ runt 4 år tror jag.
Det har inte varit något bra väder idag heller. Vill ha värme och sol!
Just nu håller mamma och pappa på med maten. Vi ska grilla och det kommer säkert börja regna haha! ;)
Här får ni lite bilder, tog inga där typ ;):
Haha så jävla skön stil på väg dit :)
Dagens.
Väska ;)
En skitläskig tunnel som går under vattnet :)
Bilderna krånglar så vet inte om jag har fått med alla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback