Hiss/Diss

♥Att i nästa inlägg kommer en bildbomb från Gotland!!
♥Att jag ska fixa mina naglar snart ;)
♥Höstkläderna. Asså jag hissar inte hösten utan bara alla mysiga kläder.
♥Snoza. Hu skönt är det inte att snoza en stund på morgonen? Vissa dagar vill man ju up tidigt och då dissar jag snozen men annars är den hiss ;)
♦Veronica Maggios musikvideo till låten Jag faller!
♦Att skolan börjar på onsdag!! Inte ett dugg taggad.
♦Stockholm. Asså det är ju på nått vis nice att bo i Stockholm eftersom man har nära till mycket och det finns många möjligheter och så. Men det är så grått!. Nr jag kom hem från Gotland där jag varit i 12 dagar kändes stockolm så grått. Inte bara vädret utan naturen och allt.
♦Min blogg och statistik! Jag måste få igån det igen! :) Så besök nu så lovar jag bättre och roligare bloggande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback