De senaste dagarna (fullt upp)

SKIT SUR!!!
Är as trött också...
Skrev nyss typ mitt livs längsta inlägg och det försvann!!! FML.
 
Har haft fullt upp de senaste dagarna så därför har uppdateringen varit låg!
I måndags sov ju jag hos Linnea då vi mest chillade, kollade på film + fixade naglar mm :)
 
Sen kom jag hem på tisdagskvällen. Jag han slänga i mig lite pankakor innan Kendra kom. Eftersom vi skulle till Skansen dagen därpå så sov hon här :) 
 
På onsdagen gick vi upp tidigt och åkte till Skansen, Linnea var också med Vi kollade runt länge och åt osv.
(Kommer göra ett videoinlägg om skansen senare!)  Vi skulle ha lämnat Kendra på Sylvias (henes mamma) jobb vid senast 16:00 men eftersom Kendra + Linneas + mina föräldrar skulle på restaurang och äta middag så tänkte vi att vi kunde passa Kendra en stund till. 
När man äter ute vill man ju ta ett glas vin och sådär så Kendras mamma o pappa tyckte att hon kunde sova hos mig en natt till! :) Så både hon o Linnea sov här på onsdagen. Haha dem somna medans jag hann fixa mig kolla klart på filmen och gå ute med Tindra HAHA!  ;)
Vi kom ialladfall hem från skansen typ 8/9 på kvällen!
 
Idag var vi sega på att komma på vad vi skulle göra så det fick bli, lekpark lunch ute i solen + bad på brandbergsbadet. :) Alla tre badade trotts kylan i vattnet. Vi frös så vi gick hem och var här tills Sylvia kom och hämtade Kendra. Jag och Linnea fick varsitt läååglans + hundringen som blev över från Kendras skansen pengar :) Snällt! Fast vi gorde det för att vi tycker att det är kul ;)
 
Linnea gick hem för ett tag sen och nu måste jag ladda kameran så får vi se om jag gör videoinlägget med den eller med webbkameran! :) BILDER FRÅN SKANSEN KOMMER!
 
PUSS och sorry för den dåliga uppdateringen
 
random

Kommentarer
J E N N I F E R säger:

Hejsan! :D
Har just startat dagens blogg hos mig, och det vore suuperkul om du ville vara med & tävla!
DIREKTLÄNK: http://honjennifer.blogg.se/2012/june/dagens-blogg.html#comment
KRAM! :)

2012-06-28 | 19:45:20
Bloggadress: http://HonJennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback