Molnigt och badat.

Sov ju hos Linnea så idag har jag varit med henne. Vi var skit sega på att komma på vad vi skulle göra så det slutade med att vi cyklade till Konsum och köpte kakor (Ballerina kladdkaka vanilj) runt 3 . Sen cyklade vi ner till Raman och badade. Det har varit mulet hela dagen men vi badade ändå. Sen satte vi oss för att äta upp alla kakorna :)
Har varit lite sen dag fast ändå rolig när vi väl kom iväg :)
Nu är jag i allafall hemma och har hälsat på Tindra och ätit middag!
Har tyvär kvar min väska hos Linnea och där i ligger sladden som jag måste ha för att lägga in bilderna. Så bilder kommer senare!


Insperation.


Kommentarer
sanna säger:

vart kommer tröjan ifrån?:)

2011-07-12 | 19:07:58
Bloggadress: http://gottagetdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback