Dag 08 - Ett ögonblick värt att minnas

Första gången jag såg Tindra ♥
Jag kommer ihåg den dagen då fmiljen åkte iväg till en kennel för att titta på Cocker Spaniel valparna. När vi kom blev vi välkommna av en massa vuxna hundar. Jag trodde först att dem var valparna med sen när uppfödaren visade oss Tindra och hennes syskon så smälte jag <3 Asså det går inte att beskriva hur söta den var! Tindra som hette Ballerina var minst av dem alla och så otroligt söt. När vi fick hålla i henne första gången fick hon platts i pappas hand <3
När vi åkte hem tjatade jag jätte mycket på mamma och pappa och efter några dagar kom mamma till mig och ba : Ska vi köpa valpen? Jag blev hur glad som helst och efter nån dag åkte vi och hämtade henne och hela bilresan hem låg hon i min famn <3 MYSIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback