Så firades mitt nyår

Jag spenderade min nyårsafton hemma hos Linnea. Var super mysigt och trevligt!
Vi kom dit runt 18 och jag + Linnea gick upp och fotade lite med hennes mammas systemkamera. Det gjorde vi medans de vuxna lagade förrätten :) 
Vi han även blogga liteföre maten så det var ju bra. 
Det blev hummer till förrätt ÄLSKA!! ♥ Ni fattar nog inte hur gott jag tycket att det är, och vi äter det oftast bara en gång per år..
Blev väldigt lång paus till huvudrätten som var oxfile med potatiskaka och hemmagjord rödvinssås :)
Medans vi väntade kollade jag och Linnea på lite gamla inspelningar från när vi var små hehe. Flumade runt och lite så.
Vi åt varmrätten vid 22 hoho. Efterätten kom strax därpå och det var panacotta. Nice!
 
Innan tolv slaget flummade jag och Linnea sjukt mycket, var fett hype? VI gick ut runt 23:55 och sen körde allt igång :D 
Såg rätt många raketer/fyverkerier och vi sköt även själva. Blev så jävla rädd..2 av våra raketer fastnade på marken och flög aldrig upp i luften! De smäldes alltså brevid oss :O HAHA lite kul var det väll också kanske.
Självklart skålade vi med champange också :)
 
När allt lungnat ner sig gick vi in och spelade nyårsspelet. Alla hade köpt två varsina paket och lagit in dem. Sen slår man tärningar. Orkar inte gå in på detaljer. Vann iallfall daim och en korthållare ;)
Sen spelade vi ett till spel där man typ skulle nynna och sjunga haha kaos. Vi slutade med det runt 4.
 
Precis när min familj skulle dra hem kom jag och Linnea på tanken att jag kunde sova över, så det gjorde jag! 
Vi gick och la oss typ 05:30 och somnade runt 6.
Lyckat nyår!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback