Gårdagen

Igår vaknade jag runt ett tror jag och käkade frukost samt fixade mig lite. 
Efter typ 2 timmar skulle pappa iväg med farfar till nån affär så jag åkte med och blev avsläppt i HaningeCentrum.
där mötte jag upp Jennifer och vi gick och kollade runt lite i affärerna. Ingen hittade något, vi kollade typ inte änns bara gick runt :) 
Till lunch blev det Donken I'm lovin it..sen strosade vi runt lite till.
 
Vi tröttnade rätt fort och kom på att vi kunde gå på bio! Så vi åkte hem till Jennifer och bokade plattser och så :)
Hennes pappa hade fått typ 5 bio biljetter så dem bjöd mig JÄTTEGULLIGA :) 
Åt middag där också sen drog vi till Heron City. 
När vi kom fram hade vi typ 10 min tills filmen skulle börja och det strulade med biljetterna så vi kom in lite efter filmen hade börjat utan godis.. hehe
 
Vi såg En oväntad vänskap och den var fan jäte rolig och bra rekomenderar starkt! Men det roligaste var närstan dem brevid oss hahah vilket garv..
När bion var slut efter ca 2 timmar köpte vi varma majs i en sån där kiosk typ och sen gick vi till Willys och köpte med godis hem. 
 
Hade en riktigt rolig kväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback