Onsdag

Hej på er! Idag är det onsdag och jag har som vanligt gått i skolan.. Hade bara 2 lektioner eller aa igentligen 3 men det var eget arbete så jag orkade inte stanna. Efter åkte jag direkt till tandläkaren och hämtade några grejor till min tandställning lol! Sen gick jag upp till HaningeC där jag möte mamma och syrran. Vi köpte lite linsrejer till mig hehe.
Åkte sedan till farsta med mammi och Julia för att Julia skulle köpa ett par byxor. SLutade med att jag köpte en kofta (fast jag sagt åt mig själv att spara mer). Men jag blev kär.. 
Köpte med oss Subway på vägen hem GOTT! 
 
Nu ska jag typ ner och kolla på TV och skjuta upp allt plugg tills imorgon. Ska ta lite chips också lill-lördag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback