idag / igår / imorgon

Idag har det varit en jätte skön dag för min del! Fick tjuss till skolan och hade matte prov på morgonen. Gick inte så bra men det finns inget att göra åt det nu. Sen efter provet åkte jag till tandläkaren fdär jag mötte upp mammi. Första gången jag hade någon med mig på typ 2 år förutom Jennifer :) Fick bra nyheter där som ni får veta i min videoblogg som kommer upp snart! Skippade spanskan och åt istället lunch med mamma i centrum. Vi delade på en sushi och en wookrätt. åhh såå gott!! Fivk inget bra kort på maten tyvärr hehe.
Sen efter vi lunchat gick vi runt i affärer en stund innan hon tjussa tillbaka mig till skolan. Hade bara Historia kvar och råka somna och sov typ halva lektionen opps. Slutade typ 2 och sen jag kom hem har jag bara chillat och bloggat.
 
Igår var det semmeldagen/fettisdagen och skolan bjöd på semlor. Hoho därmed bilden där nere. På kvällen kom världens bästa farafar hem till oss och fikade mm :) Kännde mig lite extra fin i vågat hår också.
 
Imorgon ska jag iväg med klassen och en till klass och typ åka skridsskor på nån sjö. Inte så jättetaggad på att vara ute i kylan men jag får ha en bomb med kläder på mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback