Fredag/Lördag

 Hej på er! Igår var det fredag och efter skolan drog jag först hem och åt middag och slappade lite. Efter maten åkte jag till IcaMaxi och mötte upp Jennifer. Vi köpte godis, chips och läsk och betalade med hennes trasiga kort som hade gått av för att hennes mamma hade satt sig på det haha kbry. Sen åkte vi till henne och moffade i oss det goda. Vi gjorde massa konstiga saker inget speciellt igentligen. Kollade på resor , ressugen!! Gjorde volter ner från sängen och sånt mobbat skit. Mot natten gick vi ut i snön för att gå till en grill/bar och köpte milkshakes. Asså gud jag fick hostattack när jag hade min cappuccinomilkshake i munnen så råkade spotta ut och grejer, pinsamt men kul!
Åkte hem strax innan 01 och kom väl i säng runt 03.
 
Idag hade jag jätte tråkigt på morgonen eller a när jag vaknade vid 12. Men sen åkte jag hem till Jennifer igen och vi åt upp godiset som blev över och dunkade musik. Finns inte så mycket att säga, vi hade ett helt hus för oss själva och typ flummade runt.
 
Nu är Linnea här och vi ska typ äta snacks, hennes föräldrar är här också och kollar på mello med mamma och pappa :) 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback