Nacka Forum och Kvällen

Tja länge sen jag vet!
Idag åkte jag in till Nacka forum med Linnea :) När vi kom dit kollade vi en stund på nån mode visning och så var Molly Sanden där och sjöng.
Vi kollade i lite affärer och jag hittade en fin blus och ett par örhängen som jag älskar, skit coola ;)! Bilder finns längre ner.
Vi tog en fika på Expresso House också. Båda tog nån cheescake med typ kakor på hehe. GOTT och mäktigt! 
Sen kollade vi lite till och sist men inte minst gick vi in på JamJam och köpte godis. Det är lite kul att köpa godis i sånadär "gamaldagsa godisaffärer". Vi åkte hem runt 17:30.
 
När jag klev av bussen blev jag upphämtad i regnet av mamma och pappa och så åkte vi till Mias och käkade middag. Pizza time! 
Min älskade syrra fyller 18 år idag så igår hade vi släkt och vänner hemma och idag har hon kompisar hemma på middag och sen drar dem ut! Det var därförvi åt på Mias och det är därför jag just nu sitter hemma hos Linnea och hennes familj :) 
 
Så nu vet ni vad som hänt idag. Hoppas ni uppskattar att det ändå kommer in ett inlägg nån gång ibland!
Fikat ;)
 
Blus - NewYorker 
Örhängen - BikBok
 
CANDY ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback