Uppdatering

Tja länge sen jag vet! Ni vet ju redan varför om ni läst min blogg regelbundet. 
Idag ska jag slänga in några inlägg iallafall. (Jag skrev ju för någon dag sen att jag skulle blogga mer från mobilen men det blev inte så. Min Blogg.se app fuckar sig ibland och nu gjorde den det så jag kunde inte publicera de inläggen!)
 
Idag i skolan hände väll inget speciellt vad jag kommer ihåg.. Helt ok dag förutom att vi hade sen lunch så min mage ville inte vara tyst på lektionerna innan lunchen ;) Hehe.
Efter skolan åkte jag direkt till Tindras dagmatte. Jag har inte berättat det tror jag men vi har fått en vatten läcka så några byggare ska riva och sedan fixa vårat badrum. Duscha får vi nu mera göra i tvättstugan hehe ;) Men eftersom de går ut och in här på dagarna så kan inte Tindris vara hemma så hon går hos en dagmatte där även en hund på pappas jobb är ;) 
Dit åkte jag efter skolan och hämtade hem min sötnos. Det är som att hon har börjat på dagis :)
 
Nu sitter jag i soffan och måste göra några inlägg till innan jag börjar plugga historia. Har prov på fredag. Imorgon kommer jag inte hinna plugga så mycket eftersom jag har dans så idag måste jag försöka göra lite matta reperation också.. :/ 
 
Igår var vi iväg och trimmade (klippte) Tindra. Hon blev jätte fin och söt♥ Medans hon blev klippt åkte familjen iväg och åt middag. Kicklingspett med jordnötssås och sushi mmm :)
 
Igår ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback