13 oktober

Idag runt 11:30 åkte jag och Linnea mot handen. Vi satte oss inne på biblioteket för att plugga. 
Det är fan inte okej att plugga på en lördag men jag fick lite gjort och jag satt ju där med Linnea och godis + läsk så det funkade! 
Jag känner att jag har jävligt mycket att göra just nu jag njuter liksom inte av helgerna... Hoppas att det blir bättre om nån vecka! 
 
När vi satt där inne och pluggade idag så blev vi sugna på något så först spran Linnea upp till Centrum och köpte godis sen var det min tur och jag kom tillbaka med en cheesburgare och läsk haha tjockisar ;) Eller nja så mycket var det ju inte.
Efter pluggadet i typ 3 timmar gick vi upp till centrum och kollade lite i affärer, hittade inget tyvärr. Sen kom Linneas pappa och de åkte till hennes handbollsmatch medans jag åkte hem.
 
Kan inte lägga ut en bild som jag tog på Linnea för den blir jätte liten :( !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback