Svar ♥

Linneá Alm

Hej, tyker du att det e mkt att väga 52 när man e 12 och är 150 cm lång? vad väger du, hur lång?

Svar :Gud vad ska jag svara på det här?? Jag har absolut ingen aning vad man brukar väga i en viss ängd och ålder.

Men jag tycker inte att du ska oroa dig eftersom du bara är 12 år så tycker jag personligen att man inte ska täcka så mycket på vikt och utseenden mm. Det är nog normalt skulle jag gissa och föresten är inget mer normalt änn något annat! Om du inte känner dig bekväm för det beror ju också lite på hur man är uppbyggd så kan du kasnke gå och prata med skolsystern eller något :) Lev livet och du kan ju alltid börja på någon sport eller så ifall du känner för det men absolut inte banta!! Du är normal :) 

Jag vet faktiskt inte hur mycket jag väger eller hur lång jag är och jag bryr mig faktiskt inte så mycket huvudsaken är att man mår bra! :)

Tack för frågan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback