Onsdag

Hej bloggen! Har haft en ovanligt rolig dag idag :) Hade bara 2/1 lektion. 
Jag började skolan som vanligt 08:30 och hade matte, Våran matte brukar vara skittråkig men idag hade vi nått lotterigrej typ..hehe en tävling där man kunde vinna kexchoklad. Jag vann inte men var ändå glad hahaha. 
Sen efter matten hade vi 2 timmars rast och sen spanska. Men eftersom de andra språken hade håltimme gick inte jag på spanskan. 
På min 5 timmars långa rast åkte jag och 5 andra tjejer i klassen upp till haninge C och åt lunch på Donken. :)
Sen gick vi runt lite och så. Efter typ 3 timmar åkte några tillbaka till skolan men jag stannade med Nicole och Emma. Vi typ kollade kläder och sen fick Emma nån idee om att ta ett till hål i sitt öra så hon gjorde det. Ska förmodligen ta hål i örat nån gång i veckan :)
 
Sen i skolan gick b´vi in på sista lektionen och satt där i fem minuter sen fick vi gå hahaha så jag åkte till Centrum med Jennifer och köpte lite viktiga grejer som jag visar senare! PUSS!
 
Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback