Tisdagen

I tisdags sov jag och min klass över i skolan!
Det var sjukt kul faktiskt :)
Först på morgonen hade vi Np matte och efter det åkte vi iväg i grupper och köpte mat osv. Sen var det återsamling i skolan vid 17. Jag skulle sova på samma madrass som Nennie så jag åkte hem till henne först och hjälpte till att bära ;)
När vi kom till skolan så blåste alla upp sängar osv när jag o Nennie fick en ide. HAHA vi ville ha överdrivet mysigt så vi gick hem till henne och hämta kuddar,filtar osv ;)
Alla lagade mat i hemkunskapssalen. Förrätt-skagen macka och vitlöksbröd, Varmrätt- kyckling o potatis beasås o tzatsiki, Efterrätt- bananasplitt.
På kvällen hyrde vi film osv och körde burken i en nedsläckt skola HUR KUL?
-
Jag och Nennie låg och garva HELA natten så det blev inte mycket sömn (hade inte räknat med det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback