Direkt kopierat. fredag och lördag

Direkt kopierat från Linneas blogg (hoppas det är okej, du fick en länk ;) )
(allt här nefan är skrivet av Linnea därför är jag hon ;) hehe :) 


Jappjapp, bilderna här ovan symboliserar min fredag kväll & lördag. Eftersom jag inte bloggat så jättetydligt dem här dagarna kan jag väl passa på nu mitt i natten när jag egentligen behöver sova för imorgon. I allafall, ni vet ju att jag & Angelica var i Handen och shoppade i fredags. Efter vi varit där åkte vi hem till mig, & tog foton på de nya kläderna som jag redan lagt upp. Sen vid 9 kom vi på att vi ville sova över, så vi tog en promis till Konsom för att köpa godis och andra festligheter för kvällen. Sedan därifrån tog vi bussen hem till Angelica. Där hade vi hemma spa, så vi snacka tjejsnack, åt godis, cheeseballs och drack fanta & sjöng som galningar inne i hennes badrum mitt i natten, bara sådär. När vi kom upp ur badet var klockan kvart över 12, så undra hur många vi väckte med vårat skrik?! (; Aja, vi började fixa med min madrass, satte på oss myskläder, fixade håret i flätor osv. Sen satte vi på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter, men det var i allafall bra. Men kanske inte tillräckligt, för vi somnade både två i ungefär filmens halva. Utan att ha borstat tänder, pytt om till pyjamas mm.

Vi vaknade runt 9-10, och kollade klart på resten av filmen. Sen gick vi ner & åt frulle, fast åt inte så mycket eftersom jag hade proppat i mig cheeseballs några timmar tidigare. Sen fixade vi oss, och sedan drog vi hem till mig. Och den här gången så skjutsade hon mig (eller kanske jag henne) istället för att ta buss. Det kan bara tyda en sak, VÅÅÅÅR! :D Aja, när vi kom hit så fixade vi Dumles utomhusbur som vi köpte förra året jag & mamma. Sedan så tog vi ut lilla Dumle i svala värmen, och gissa var han var nyfiken. Sedan gick vi in, och jag (och lite Angelica) påbörjade världens storstädning. Bytte sängkläder, fixade i gardeoben, tog bort alla prylar från skrivbordet, bytte Dumles hela bur, damma & damsög. -Uuuh! Sedan gick vi ut och tog cykeln med oss. Drog till någon lekplats inte så långt bort, och var typ där & skratta & hade det kul! Sedan ville några småkillar (typ i 7årsåldern) att vi skulle spela fotboll med dem, så varför inte?! Efter kom några andra killar som också ville bvara med (denna gång i 11årsåldern) så det fick dem väl. Efter ett tag var vi väll tvungna att gå hem eftersom middag, men jag & Angelica sågs endå efter det. Denna gång drog vi tillbaka till lekplatsen & "fotbolls"planen. Där var några andra killar med rullskridskor, som typ körde innebandy. Eftersom vi inte hade något att göra så bjöd vi in oss till dem, genom att ha hög musik, dansa, cykla på plan, osvosv. :D Tillslut fick vi vara med & spela, fast med ingen klubba. Alltså bara med fötter. Gick endå bra, vi vann!


Sedan drog vi hem till mig, & gjorde inget speciellt. Bara en hemgjord drink som blev gooood! :D Mer om den + bild imorgon. Nu ska jag sova, puss! (Ps. Plus till dem som orka läsa allt, och en extra stor plus till den som skrev allt)! :D♥

Kommentarer
linnea säger:

Såklart det går bra, men bara så du vet. Du länka dig själv där uppe i länken ;) <3

2012-03-25 | 16:55:57
Bloggadress: http://linneagullungen.blogg.se/
Angelica säger:

Haha oj ska ändra ;)

2012-03-25 | 17:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback