Tips - Neutrogena

Jag har inga problem med finnar eller så men dessa två produkter hissar jag för att man känner sig så otroligt fräsh när man använt dem! 
Det är två ansikts produkter som jag verkligen tycker att ni ska prova!
Den stora är en ansikts scrub (daily scrub) jag brukar ta den ibland när jag duschar eftersom det är så lätt att tvätta bort den då. Är perfekt medans man låter balsamet verka!

Den lilla är en ansiktskräm som jag inte klarar mig utan! Asså den är obeskrivlig för mig. Har skrivit om den många gånger i bloggen så då fattar ni att jag ÄLSKAR den! Testa!
Den innehåller inte olja vilket gör att man inte får finnar och så. Säger igen att man kan använda denna även om man inte har problem med finnar. Vilket inte jag har. 
Jag tar den varje gång jag är torr i annsiktet efter duschen eller när som helst. Den återfuktar huden jätte bra!
 
Båda produkterna luktar otroligt fräscht och jag älskar dem!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback