Rudan

Tja idag vaknade jag klockan 5 på morgonen och gick in från tältet för att kolla klockan :) Somnade om sen och jag och Linnea gick upp vid 10? :)
Sen böt jag om och packade väsan,drog hem till henne och gjorde samma sak ;) Sen drog vi till Rudan.
-
Nere vid rudan la vi oss på en brygga och ville direkt bada! Men det var skitkallt!! Vi hoppade i efter lång tveka ;) Sen stekte vi nån timme eller några sen var det bad time igen :)
-
Hemma åt vi Thaimat (åkte hem typ 3) :) Sen slappade vi typ och städade ihop tält mm. Vi gick ut en stund här på kvällen och spelade fotboll och så :)
-
Kan inte berätta mer nu men jag väntar på att Linnea ska ladda upp bilder som jag kan ta sen eftersom minnet på mobilden tog slut!!! :(
-
Blev några bilder i allafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback