Mini Cupcakes

Idag kom Linnea hit för att baka med mig :) Det var ju bra att hon messade mig annars hade jag nog legat inne hela dagen och slappat vid tv och datan. 
Vi åkte först till brandbergens centrum/Ica och köpte lite ingredienser som inte fanns hemma :) Bland annat mini formar.
Sen satte vi i gång med baket! ;)
Gjorde vanliga chokladmuffins och sen frosting med blå karamellfärg osv :) Toppade med mini marshmallows och Dumle.
 
Blev faktiskt riktigt bra förutom att frostingen inte räkte till att sprittsa alla muffins. Men dem blev jättegoda och gulliga!
 
Det vi köpte
 
Smeten ser ut som skit ;)
Sweet
Sugen eller? 

Kommentarer
Lisa Elvira Ståhl säger:

Ser jävligt gott ut! Kolla in min blogg vettja :)

2012-06-25 | 21:04:21
Bloggadress: http://nattstad.se/LisaElviraSt%C3%A5hl
Lisa - Kreativ bakning ♥ säger:

Vilka söta cupcakes ni gjorde :)

2012-06-29 | 12:17:29
Bloggadress: http://muzicmecupcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback