Glad midsommar !

TJA IGEN! 
Jag tänkte berätta lite kort om vad som händer idag! Det är ju midsommar!
Det har typ blivit en tradition att barndomsfamiljerna (Louise o Linneas),(Zackary o Andreas o Kendra), (Jag o Julia)
och alla vuxna + hundar firar midsommar hemma hos Louise och Linnea, kräftskiva hos oss, och nyår hos Zackary och Andres. 
-
Haha värsta förklaringen ;) Min mamma och Linneas mamma har kännt varandra typ sen dem var små, samma sak med pappa och Andreas pappa :) 
-
Så idag blire hem till Louise o Linnea för att fira midsommar! Alla ska tyvärr inte med, det äldsta barnet i varje familj har annat för sig ;) Hehe! Men det blir nog kul ändå! 
Vi kommer käka middag och sådär sen går väl "kidzen/ungdomarna" ut en stund antagligen ;)
-
Intressant inlägg för er...not men ni har ju fått reda på lite i allafall och ni vet vart jag tar vägen ikväll! SKa va där rätt tidigt så måste bestämma kläder (tror min balklänning). Ska kanske locka håret får se! Åhh vill ha en blomsterkrans men orkar inte fixa.
 
 
 
 
En Tindra hund med krans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback