Tips - HAWAIIAN Tropic

Älskar dessa produkter! Har typ 2 sol oljor som man smörjer inn sig med när man solar för att få färg lättare/snabbare. ÄLSKA! Använder dem knappt då jag hatar att vara kladdig + att det inte är så bra för huden. Men någon gång ibland kan man väll ha dessa! Det finns ju liksom solkräm vilket är skit bra och after sun osv.
Måste köpa en solkräm!
Alla deras produkter luktar så UNDERBART gott!!! Går inte att förklara men de luktar utomland och Tropiskt ;) 
Anväder min olja ibland men inte så ofta som jag skrev och när jag väl använder den så kan jag inte låta bli att lukta på mina armar ;) Alla som ser måste bara "och hon mår bra?" ;)
 
TESTA! Finns att köpa lite här och var. Vet att de finns på Åhlens!
 
Google bild!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback