Solarn

Tja! Just nu ligger jag ute i gräset på stranddynor,filt och handuk ;) Kan inte känna grästet för då får jag panik!
Haha a nu tar väll solen inte så mycket men har nog fått lite färg iallafall eftersom jag har legat ute på baksidan i stort sätt hela dagen :) 
 
Solen skiner allså idag :D 
 
Imorgon drar min syrra till Åland med en kompis så då kommer jag vara helt forever alone på kvällarna/nätterna också :/ HAHA alla mina kompisar är bortresta DRIVER INTE! 
Men som tur är kommer NENNIE hem imorgon!! ♥
Kommer bomba henne! ...ahhh en myra går till atack ta skydd!..... (hehe blev attackerad av en myra!) 
 
Bloggar mer senare kanske ska åka iväg till lite affärer iväll med mammi ;) 
Just nu sliten? Hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback