Måndag?

Sa ju i mitt videoinlägg att jag kanske skulle göra en sak imorgon. Det var att åka på kryssnig med mamma :) Men det går inte imorgon eftersom mina föräldrar ska renovera + att vi måste ha hundvakt + att min syrra ska till Åland och vill inte att vi ska åka samma båt -.- SUCK! Blev skit sur..
Vill verkligen åka och jag älskar Viking Line! Hehe kanske inte så jätte kul i min ålder då det inte finns så mycket att göra men deras BUFFE♥ Har as många minnen som man kommer ihåg när man känner lukten från garaget på båten och de. Åkte till Finland varje sommar när jag var liten :)
 
Men jag ska inte klaga för vi ska förmodligen åka på måndag om det inte kommer något ivägen då också ;) 
 
PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback