Igår och Idag

Tja bloggade inte mycket igår eftersom jag var upptagen hela dagen! Först hjälpte jag min faster att flytta ;) Sen hjälpte jag till här hemma med att renovera framsidan! Var typ det jag gjorde. Solade lite också!
 
Idag vaknade jag vid 10 av att pappa och grannen höll på at hammra utanför mitt fönster -.- Fast ville ändå upp :) 
Så jag åt frukost och bör om till bikini och la mig i solen! NICE! Sen kom syrran ut och det var så jävla varmt så vi ville dra till Raman och bada. Cyklade dit badade var otroligt skönt! Sen när vi kom hem var vi sugna på mat så vi tog bussen till Thaien och köpte en Sushi och kycklingspett med jordnötssås som vi dela på! :) MMmm..
 
När vi kom hem la vi oss ute i solen och typ somna så kom nyss inn och e helt död! Känns som mitt annsikte är sönder brännt (är inte det men e skit sol varm och det svider typ på hela kroppen :/ Tror jag har fått lite färg idag :) 
Solat rätt mycket som nni kanske hör! ;) 
 
Nu ska jag ut och hjälpa mammi och pappi ett tag
 
PUSS BLOGGAR MER SENARE! MED TIPS MM :)
 
Random från mina kamera bilder ;)

Kommentarer
Anonym säger:

Frågestund på bloggen! :)
ställ dina frågor & få svar.

- http://www.lifebyemy.devote.se/

2012-07-04 | 17:29:27
Bloggadress: http://www.lifebyemy.devote.se
ADAMSFOTOGRAFIER [FOTO&VARDAG] säger:

Vilken gullig blogg :) Ha det bra!

2012-07-04 | 17:29:58
Bloggadress: http://Adamsfotografier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback