Gårdagen

Tja!
Igår sov ju jag hos Nennie som ni alla redan vet :) Eller asså på lördagen! 
Vi hade skit kul typ konstigaste människorna i världen! ;)
Jag kom till henne vid 20:00 typ sen åkte vi direkt till IcaMaxi och köpte chips och godis :) Typ ett kilo tror jag! 
 
Sen när vi kom hem till henne blåste vi upp min madrass och kollade på Pladge this ;) Sen höll vi på att ringa runt hela natten AHAHAHA! Hemlisar ;) 
Vi satt i Nennies fönster typ hela natten och skrek till dem som gick förbi att vi sålde korv och gratis chips ;) Slände chips och godis på grannarnas fönster mm ;) 
Haha det bäste var när en kille sa till sitt gäng "de säljer korv o grejer där borta" Fyfan vad vi garva och när vi ringde till en kille och typ smaskade med chipsen ;) 
 
Hon har två as söta vovar också, taxen Frasse o rottvilern Zayra :)
 
Skit kul i allafall måste göras om! :)
FRASSE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback