Eriksdalsbadet

Tja bloggen! Kom hem för ett tag sen från en rolig dag med Linnea.
Som ni borde läst i bloggen sov ju jag hos henne utomhus utan tält igår :) Det gick faktiskt bättre än vi trodde har bara hittat 1 myggbett (hittills) ;) 
 
Vaknade 6:30 och gick in på muggen HEHE sen somnade jag om och vaknade 09:00 vet inte varför jag vaknar så tidigt när jag sover borta?.. Men vi gick upp vid 10 och bestämmde att vi skulle åka och bada på Eriksdalsbadet :)
Först fixade vi oss lite sen packade Linnea mm och sen drog vi till mig så jag kunde hämta bikini och så.
Vi tog bussen och tunnelbanan och kom efter rätt lång väntan in på badet.
 
Vi badade och åkte rutchkanorna (stavning?) och hade jäkligt kul! Bubblade bubbelpool och gjorde allt man kan göra där :) Vi stannade i nån timme sen gick vi och duschade och drog vidare till McDonalds :) 
 
Vi åt HappyMeal fast med mellanpommes :) Till efterrätt blev det mcflurry mm "I'm lovin it"
 
Sen åkte vi raka vägen hem och nu sitter jag här asa trött! Linnea kanske sover här ikväll, vi får se? :)
 
Hehe jag höll på att städa så mamma kom in o fråga: Hur går det med städandet?
Jag: Jag BEHÖVDE faktiskt en paus, jag har städat jätte mycket!!
Hehe har hängt in lite kläder i garderoben men det tar på mina få krafter som jag har kvar ;) 
 

Ska ta och städa klart rummet men damsugningen får vänta :) 
Vi hörs snart igen
PUSS!
på väg till badet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback