Dagen

Hej, tänkte berätta lite om dagen nu så om ni vill veta vad jag har haft för mig idag så fortsätt attläs ;)
 
Jag gick upp runt 10:20 och fixade mig i ordning lite fort. Sen cyklade jag ner till Linnea och sedan vidare till Raman.
Det första vi gjorde var att ta lite bilder nere vid vattnet, fastnade inte på bildidag så mitt intresse till det var ju sådär..
 
Och till Emelie som smsade och frågade om jag ville till stan idag och jag svarade: Kan inte ska ut med båten med Linnea you know. HAHA sorry om jag lät dryg men var lite roligt samtidigt hehe.
 
Sen efter vi fotat var det bara att ta ett snabbt dopp innan vi hoppade i gummibåten som vi pumpat upp tidigare. Vi åkte omkring i den ett bra tag och det gick ju sådär.. kom in vatten, vi åkte in i vassen osv ;)
 
Vid 14 tiden drog vihem till Linnea ochåt BIGGASTE lunchen.Hungriga som f*n.
Vi planerade kvällen och kom på ideen om att sova över. Men inte en vanlig sova över natt utan inte inomhus och inte i tält. Vi ska alltså sova på hennes altan med bar himmel :) MYSIGT!
 
Så när det var bestämmt tog vi cyklarna till Maxi och köpte vindruvor o vattenmelon som vi kommer knapra (haha ordvalet) på ikväll.
 
Sen hem till mig och åt middag samt packa mina saker ;)
 
Så ikväll/inatt sover jag ute på luftmadrass i sovsäck och kollar på film och stjärnhimmel? Får se om vi får gå in eller inte det beror på om myggen attackerar eller inte! ;)
Kommer ha as mysigt men måste sluta nu..
BILDER FRÅN RAMAN:
 
 
PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback