Dagen idag & dagen igår


Hej bloggen! Dålig uppdatering? Jag vet men haft mycket att göra.
Igår vet ni ju att jag var hos Linnea och pluggade lite. Blev inte mycket plugg utan vi gick ut och hade snöbollskrig mot några killar HEHE! ;) Drog hemvid 7 tror jag.

Idag hade vi chill skoldag. Började 9:30 och hade Spanska,No & idrott (dansen). Nice slutade 12:20 :D
Efter skolan drog jag o Jessika hem till Nennie ;) Hon har fått en fågel så tränar bort fobin lite ;) HAHA nej men jag e rädd för fåglar ;)
Hann bara vara där i 1 timma sen drog jag o Jessika tillbaks till skolan för vi hade möte med Syv (gymnasium hjälp)
Vi hade tid 13:30 men fick inte komma in förs 15:15, irriterande!!!!
Sen efter mötet drog vi hem till Nennie igen :)

Hemma nu och har bytt om till mjukisdress. Ska snart äta kycklingsallad som syrran håller på med nu :)
Bloggar mer senare! :)
HAHA!! Tindris ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback