Sportlov!


Äntligen lov! :)
Har haft fullt upp sista veckan i skolan innan lovet så har inte kunnat bloggat :/ Men nu äre lov och ni får väll hoppas på uppdatering;)
-
Jag har inte planerat så mycket detta sportlov, vi ska inte åka nån stans med familjen eller så. Förra året var jag på Gran Canaria på världens BÄSTA hotell! :)

Det ända jag vet säkert är att på onsdag drar jag och Julia (syrran) till Romme och åker skidor under en dag :) WIEE!
-
Vill verkligen åka nån stans men men.. Kanske dear på någon dags kryssning men mamma o Julia o kanske pappa :)
Annars blire väll att hitta på nått med kompisarna ;)
Men idag första dan på lovet har jag inte gjort något och kommer kanske inte göra nått heller :( Ångest...
-
Jaja  nu ska jag..hmm vet inte kolla datan? Bloggar mer sen!



2 bilder från 2 veckors semester på Gran Canaria förra lovet! :) Vill Tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback