Sista skolveckan

Woop Woop på fredag får jag jullov! :D
Den här veckan är den sista innan lovet och jag kommer typ ha vanliga skoldagar varje dag förutom på frdag. 
I min gamla skola hade vi alltid anorlunda dagar i slutet men men.
Känns jävligt skönt nu, har lite små plugg men annars är det slappt. Har slappa skoldagar mm, 
På fredag är det bara avslutning. Alla 1,2,3 i min linje ska samlas i aulan klockan 09:00. Gissar på att vi är där i någon timme och så är det säkert nått roligt uppträdande :)
 
Idag fick vi julbord till lunch. GOTT! (fast det hemma är godare haha). De hade dukat med ljus och julmust i matsalen så det var nice.
Annars var dagen som vanligt. På varje matte lektion har vi eget arbete s man får göra lite vad man vill bara man blir klar med en gruppuppgift. Chill där med.. så imorgon blir det låång sovmorgon och på torstag med :) 
 
Hemma från skolan nu och har gått ut med Tindra. Nu ska jag ta och plugga lite och sen fixa ett inlägg här på bloggen om det funkar (ett collage och hemsidan jag brukar göra på fuckar) Vi får se! 
 PUSS!
 
       
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback